Продукти

Изтеглете нашите каталози от ТУК.

STO 71915393-TU 040-2007

Описание на продукта

Когато външните снопчета на въжето преминават през притискащи ролки теловете на външните снопчета стават по-дебели – напречното сечение на метала се увеличава, снопчетата стават по-гладки и кръгли и така се постигат следните преимущества:

  • удължена износоустойчивост на теловете;
  • намалено триене / износване на каналите на ролките;
  • по-висока сила на опън;
  • по-висока странична устойчивост на натиск.

Тези предисмтва удължават оперативния живот на въжето и значително намаляват оперативните разходи.

Конструкция

6хЗ6WS + FC

STO 71915393-TU 043-2007

Описание на продукта

Тези въжета се използват най-често за подема на багери Р&Н 2800.
Когато външните снопчета на въжето преминават през притискащи ролки теловете на външните снопчета стават по-дебели – напречното сечение на метала се увеличава, снопчетата стават по-гладки и кръгли и така се постигат следните преимущества:

  • удължена износоустойчивост на теловете;
  • намалено триене / износване на каналите на ролките;
  • по-висока сила на опън;
  • по-висока странична устойчивост на натиск.

Органичните запълнители осигуряват допълнително смазване като това защитава сърцевината от корозия и редуцира триенето м/у сърцевината и външните снопове.

Полимерният материал между независимото стоманено въже – сърцевина и външните снопове предпазва от корозия и намалява износването причинено от триенето на сноповете със сърцевината.

Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи

Конструкция

8х37(1+6; 6+12+12) + 8 OF + 8х7 + 6х7 + 1х7

  • Тип 1 - с уплътнени външни снопчета;
  • Тип 2 - с уплътнени външни снопчета и 6 органични запълнителя м/у външните и вътрешните слоеве на въжето;
  • Тип 3 - с уплътнени външни снопчета и полимерен пълнител между независимото стоманено въже – сърцевина и външните снопове.

STO 71915393-TU 048-2007

Описание на продукта

Използва се за производство на анкери за укрепване на скални маси в мините.

Конструкция

6х7(1+6) +1х7(1+6)

Покритие: Светло.

Предназначение: За въжени линии, лифтове и др.

STO 71915393-TU 049-2007

Описание на продукта

Тези въжета имат комбинирана сърцевина от 3 телени сърцевини и 3 органични запълнителя и предлагат редица технологични преимущества в сравнение с въжетата произведени по ГОСТ 16853-88: Повишена износоустойчивост и понижават въздействието на натоварване прилагано в/у въжето.

Главните преимущества на въжетата с уплътнени външни снопчета TU049 (тип 2) са: по-висока якост на опън, повишена абразивна устойчивост на теловете и сноповете на въжето, понижено износване на ролки и барабани, поради увеличената контактна площ на въжето с износващата се повърхност.

Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи

Конструкция

  • Тип 1 6х26WS + 3х19W+ 3 органични запълнители (OF) без уплътнени снопчета;
  • Тип 2 6х26WS + 3х19W + 3 OF с уплътнени външни снопчета.

STO 71915393-TU 057-2008

Описание на продукта

Когато външните снопчета на въжето преминават през притискащи ролки, теловете на външните снопчета стават по дебели – напречното сечение на метала се увеличава, снопчетата стават по-гладки и кръгли и така се постигат следните преимущества:

  • • удължена износоустойчивост на теловете;
  • • намалено триене / износване на каналите на ролките;
  • • по-висока сила на опън;
  • • по-висока странична устойчивост на натиск.

Органичните запълнители осигуряват допълнително смазване като това защитава сърцевината от корозия и редуцира триенето м/у сърцевината и външните снопове.

Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи.

Конструкция

  • Тип 1 - 6хЗ6WS + 6х19S + FC с уплътнени външни снопчета;
  • Тип 2 - 6хЗ6WS + 6х19S + 1x19S.

Подтип 1 - с уплътнени външни снопчета.
Подтип 2 - с уплътнени външни снопчета и 6 органични запълнителя м/у вътрешните и външните слоеве на въжето.
Подтип 3 - с уплътнени външни снопчета и пластическа обвивка на стоманената сърцевина.

 

STO 71915393-TU 059-2008

Описание на продукта

LK-Z тип въжета са с широко приложение и се използват в много индустрии.

Въпреки това те не трябва да бъдат изложени на агресивни условия на околната среда. Те имат тънки запълващи телове, които не са устойчиви на корозия и не трябва да се използват при условия на абразивна и корозионна среда.

В сравнение със стандартните въжета от GOST 7667-80, тези въжета се характеризират с по-добра гъвкавост и по-висока якост на опън.

Конструкция

6х29F + 6х7 + 1х7

STO 71915393-TU 062–2008

Описание на продукта

Предназначен за закачване на електропроводи като защита от мълнии /мълниезащитно въже/.

Конструкция

1х36WS

Произведено от поцинкована тел с дебело цинково покритие.

STO 71915393-TU 068-2008

Описание на продукта

Тези въжета могат да бъдат произведени в 2 варианта:

  • тип 1 – без уплътнени външни снопчета, с огранична сърцевина (FC) или независима сърцевина (IWRC);
  • тип 2 - с уплътнени външни снопчета, с огранична сърцевина (FC) или независима сърцевина (IWRC).

и предлагат следните технологични преимущества в сравнение с ГОСТ 16853-88:

  • повишена износоустойчивост;
  • по-голяма гъвкавост;
  • намалено въздействие на ударното натоварване върху въжето.

Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи.

Конструкция

6х26WS + FC

6х26WS + 7х7

 

STO 71915393-TU 090-2010

Описание на продукта

Когато външните снопчета на въжето преминават през притискащи ролки теловете на външните снопчета стават по-дебели – напречното сечение на метала се увеличава, снопчетата стават по-гладки и кръгли и така се постигат следните преимущества:

  • удължена износоустойчивост на теловете;
  • намалено триене / износване на каналите на ролките;
  • по-висока сила на опън;
  • по-висока странична устойчивост на натиск.

Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи.

Конструкция

6х36WS + 7х7

 

iso

ТРАНСПОРТ Валимар ООД разполага със собствен автопарк от лекотоварни, товарни и тежкотоварни автомобили.