Изтеглете нашите каталози от ТУК.
STO 71915393-TU 040-2007
Когато външните снопчета на въжето преминават през притискащи ролки теловете на външните снопчета стават по-дебели – напречното сечение на метала се увеличава, снопчетата стават по-гладки и кръгли и така се постигат следните преимущества:
Тези предисмтва удължават оперативния живот на въжето и значително намаляват оперативните разходи.
6хЗ6WS + FC
STO 71915393-TU 043-2007
Тези въжета се използват най-често за подема на багери Р&Н 2800.
Когато външните снопчета на въжето преминават през притискащи ролки теловете на външните снопчета стават по-дебели – напречното сечение на метала се увеличава, снопчетата стават по-гладки и кръгли и така се постигат следните преимущества:
Органичните запълнители осигуряват допълнително смазване като това защитава сърцевината от корозия и редуцира триенето м/у сърцевината и външните снопове.
Полимерният материал между независимото стоманено въже – сърцевина и външните снопове предпазва от корозия и намалява износването причинено от триенето на сноповете със сърцевината.
Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи
8х37(1+6; 6+12+12) + 8 OF + 8х7 + 6х7 + 1х7
STO 71915393-TU 048-2007
Използва се за производство на анкери за укрепване на скални маси в мините.
6х7(1+6) +1х7(1+6)
STO 71915393-TU 049-2007
Тези въжета имат комбинирана сърцевина от 3 телени сърцевини и 3 органични запълнителя и предлагат редица технологични преимущества в сравнение с въжетата произведени по ГОСТ 16853-88: Повишена износоустойчивост и понижават въздействието на натоварване прилагано в/у въжето.
Главните преимущества на въжетата с уплътнени външни снопчета TU049 (тип 2) са: по-висока якост на опън, повишена абразивна устойчивост на теловете и сноповете на въжето, понижено износване на ролки и барабани, поради увеличената контактна площ на въжето с износващата се повърхност.
Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи
STO 71915393-TU 057-2008
Когато външните снопчета на въжето преминават през притискащи ролки, теловете на външните снопчета стават по дебели – напречното сечение на метала се увеличава, снопчетата стават по-гладки и кръгли и така се постигат следните преимущества:
Органичните запълнители осигуряват допълнително смазване като това защитава сърцевината от корозия и редуцира триенето м/у сърцевината и външните снопове.
Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи.
Подтип 1 - с уплътнени външни снопчета.
Подтип 2 - с уплътнени външни снопчета и 6 органични запълнителя м/у вътрешните и външните слоеве на въжето.
Подтип 3 - с уплътнени външни снопчета и пластическа обвивка на стоманената сърцевина.
STO 71915393-TU 059-2008
LK-Z тип въжета са с широко приложение и се използват в много индустрии.
Въпреки това те не трябва да бъдат изложени на агресивни условия на околната среда. Те имат тънки запълващи телове, които не са устойчиви на корозия и не трябва да се използват при условия на абразивна и корозионна среда.
В сравнение със стандартните въжета от GOST 7667-80, тези въжета се характеризират с по-добра гъвкавост и по-висока якост на опън.
6х29F + 6х7 + 1х7
STO 71915393-TU 062–2008
Предназначен за закачване на електропроводи като защита от мълнии /мълниезащитно въже/.
1х36WS
Произведено от поцинкована тел с дебело цинково покритие.
STO 71915393-TU 068-2008
Тези въжета могат да бъдат произведени в 2 варианта:
и предлагат следните технологични преимущества в сравнение с ГОСТ 16853-88:
Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи.
6х26WS + FC
6х26WS + 7х7
STO 71915393-TU 090-2010
Когато външните снопчета на въжето преминават през притискащи ролки теловете на външните снопчета стават по-дебели – напречното сечение на метала се увеличава, снопчетата стават по-гладки и кръгли и така се постигат следните преимущества:
Тези предимства удължават оперативния живот на въжета и значително намаляват оперативните разходи.
6х36WS + 7х7
ТРАНСПОРТ Валимар ООД разполага със собствен автопарк от лекотоварни, товарни и тежкотоварни автомобили.